Ви увійшли як Гость | Група "Гости"
Головна Мій профіль Вихід RSS Четвер, 21.09.2017, 04:15                                   

«Школа сприяння здоров’ю: Гармонія. Партнерство. Родинність»
Головна » 2015 » Грудень » 15 » Участь у семінарі по STEM-програмах
09:27
Участь у семінарі по STEM-програмах

12 грудня у Введенській гімназії №107 (м.Київ) проходив семінар по міжнародних STEM-програмах, на який були запрошені і  вчителі Решетилівської ЗОШ I ступеня Москаленко Л.І., Григоренко Ю.Б., Коровіна В.О. У програмі семінару розглядалися такі питання: що таке програми FLL та Junior FLL та як вони пов’язані зі STEM освітою та робототехнікою; як  школі та дітям долучитися до участі у міжнародному конкурсі; які є етапи змагань та як до них готуватися; яку роль відіграє LEGO у міжнародному фестивалі FLL та Junior FLL? Jr. FLL – це практична програма, розроблена з метою розвитку допитливості та спрямування її в сторону покращення світу довкола нас. Діти під керівництвом тренера, слідуючи Основним Цінностям Jr.FLL, конструюють модель з LEGO, відкриваючи для себе чудеса науки і техніки. Готовий проект діти представляють на огляд глядачів і суддів на фестивалі Jr.FLL. Цього року українські діти мають можливість долучитися до масштабного дослідження та вирішення актуальних проблем разом з 38 000 дітей з 18 країн світу. Тема сезону 2015/2016 – «Подаруй життя сміттю». “Діти, які навчаються критично мислити і творчо підходити до вирішення екологічних питань, таких як сміття та утилізація, будуть більш обізнані у вирішенні складних екологічних проблем у майбутньому”, –  говорить Дженніфер Дубісон (керівник з екологічної безпеки LEGO). –      “Діти молодшого шкільного віку, залучаючись до нашого проекту, усвідомлюють необхідність зміни поведінки  та розуміння наслідків своїх власних дій, приносять ці знання додому, у школу, у суспільство. Таким чином, ми вносимо істотний позитивний вклад у формування самосвідомості майбутнього покоління.” У ході роботи над проектом, кожна дитина розвиває навички успішної особистості XXI століття: командна робота; комунікація; робота над проектами; алітичне мислення; швидкий пошук та обробка інформації.

Одне з досліджень, проведених Європейською комісією, показує, що існує зв’язок між ставленням до наукових предметів і способом їх викладання. У звіті про наукову освіту, складеному Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), наголошується на необхідності тісного зв’язку навчання з реальним світом. ЮНЕСКО (Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури) закликає до дослідницького підходу, що здатен розкрити природний творчий потенціал всіх дітей. Для Junior FIRST LEGO League ці думки – близькі та зрозумілі. Це чудовий спосіб оновлення освітньої практики, оскільки він базується на відповідному досвіді реального життя та надихає дітей до знаходження творчих рішень актуальних проблем.  Після участі у семінарі вчителі отримали сертифікати, позитивні емоції та натхнення на нові звершення.

 

Переглядів: 127 | Додав: Bunny | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]