Ви увійшли як Гость | Група "Гости"
Головна Мій профіль Вихід RSS Субота, 16.12.2017, 00:35                                   

«Школа сприяння здоров’ю: Гармонія. Партнерство. Родинність»
Головна » 2013 » Грудень » 2 » ТИЖДЕНЬ ОСОБЛИВОЇ УВАГИ ДО ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
15:29
ТИЖДЕНЬ ОСОБЛИВОЇ УВАГИ ДО ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

«Людина любить рахувати свої біди, але не рахує радостей»

     Ф. Достоєвський

 

 3 грудня щорічно відзначають Міжнародний день інвалідів . Ініціатором проведення цього символічного дня стала Організація Об'єднаних Націй, яка в 1992 році запропонувала заснувати таке свято на честь закінчення Десятиліття інвалідів, проголошеного в 1983 році. Проведення цього дня в Україні встановлено Указом Президента від 27.11.1993 № 566/93. Звичайно, цей день не можна називати святковим, проте він підкреслює необхідність досягнення повного забезпечення рівних прав інвалідів та їхньої участі в житті суспільства.

  У Міжнародний день інвалідів традиційно говорять про необхідність інтеграції інвалідів у активне громадське життя, політичну та економічну діяльність, культурне середовище.

 З метою інформування учнів про проблеми людей-інвалідів, виховання у дітей почуттів співпереживання, милосердя, співчуття, моральних цінностей та з нагоди відзначення Міжнародного дня інвалідів у нашій школі з 25 по 29 листопада був проведений «Тиждень особливої уваги до людей з особливими потребами».

  Розпочався тиждень з урочистої лінійки, на якій практичний психолог школи познайомила учнів та вчителів з планом проведення тижня та провела бесіду з учнями школи на тему «Люди з особливими потребами – хто вони?».

  Протягом тижня особливої уваги до людей з особливими потребами з учнями були проведені виховні бесіди на тему «Дивіться на нас як на рівних» (3-4 класи),


виховні години «Всі ми різні - всі ми рівні» (2 класи).


 Учні 4-х класів оформили виставку малюнків на тему «Я маю право на життя» ,


а третьокласники підготували фотовиставку «Всі ми – діти рідної землі»


 та взяли участь у анкетуванні «Як я сприймаю людей з особливими потребами».


 Анкета складалася з наступних запитань, до кожного з яких були варіанти відповідей:

1. Чи знаєш ти хто такі люди з особливими потребами?

2. Чи є серед твоїх друзів або знайомих люди з особливими потребами?

3. Як ти поставишся до того, що у твоєму класі з’явиться неповносправна дитина?

4.Якби у твоєму класі з'явилася дитина з особливими потребами чи міг би ти стати для неї другом?

 

 В анкетуванні взяли участь 48 учнів 3х класів. В ході аналізу відповідей дітей на запитання анкети було виявлено, що :

1.     100% опитаних знають хто такі люди з особливими потребами;

2.     29% учнів вказали, що мають серед знайомих людей з особливими потребами, а 71% - не мають;

3.     на запитання «Як ти поставишся до того, що у твоєму класі з’явиться неповносправна дитина?» 96% опитаних вибрали варіант «добре, адже це така ж людина, як і я», 2% відповіли, що не хотіли б мати таких однокласників і 2% учнів вибрали відповідь «не знаю». Варіант «мені байдуже» не обрав жоден опитуваний;

4.         88% опитаних на запитання «Якби у твоєму класі з'явилася дитина з особливими потребами чи міг би ти стати для неї другом?» відповіли ствердно, 8% - вибрали відповідь «не знаю» і 4% - вказали, що не змогли б стати другом для дитини з особливими потребами.

 Всі заходи, проведені в рамках тижня, дозволили учням більше дізнатись про непросте життя людей з особливими потребами. Та найголовніше, що школярі давно взяли собі за правило оточувати увагою своїх «особливих» однокласників, постійно їх підтримувати та надавати потрібну допомогу.

Переглядів: 378 | Додав: Bunny | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]