Психолого-педагогічний консиліум «Готовність учнів 4-х класів до навчання в основній школі» - 23 Квітня 2015 - Решетилівська ЗОШ І ступеня

Ви увійшли як Гость | Група "Гости"
Головна Мій профіль Вихід RSS Неділя, 11.12.2016, 13:01                                   

«Школа сприяння здоров’ю: Гармонія. Партнерство. Родинність»
Головна » 2015 » Квітень » 23 » Психолого-педагогічний консиліум «Готовність учнів 4-х класів до навчання в основній школі»
15:43
Психолого-педагогічний консиліум «Готовність учнів 4-х класів до навчання в основній школі»

22 квітня вчителі Решетилівської ЗОШ І ступеня та Решетилівської гімназії зібрались для обговорення важливих питань по наступності, а саме: знайти відповіді на питання успішного навчання в гімназіїї випускників початкової школи. У період з 07 по 14 квітня, колеги з гімназії мали можливість відвідувати уроки у 4-х класах, щоб глибше зрозуміти методики та технології, які використовують для навчання учнів учителі початкових класів. На консиліумі заступник директора з НВР Деркач Л.В. назвала проблеми адаптації, які виникають у період переходу з початкової в основну школу, причини зниження пізнавальної активності та вказала, які завдання для колективу закладу є першочерговими по вирішенню проблеми наступності. Класоводи 4-х класів Медяник Н.М., Панасенко М.І., Гордівська Н.Б. підготували презентаційні матеріали про навчально-виховну роботу у кожному класі, поділилися досвідом, як здійснюється контроль записів учнями у щоденниках, як практикується перевірка домашніх завдань, як багаторазове повторення матеріалу на уроці та своєчасний контроль з боку вчителя допомагають учням засвоїти тему, що вивчається на уроці. Гордівська Н.Б. рекомендувала колегам з гімназії, як можна організувати роботу з п'ятикласниками при опрацюванні теоретичного матеріалу, щоб вона була ефективною та допомогла учням легше засвоїти великі за обсягом статті по історії, літературі.

Презентація «Психологічний моніторинг: перехід 4-5», яку підготувала шкільний психолог Бодня Є.Ю., дозволила познайомитись з результатами діагностування учнів 4-х класів. У обговорення взяли участь  заступник директора гімназії Чуприна Л.А., вчителі Бережна Л.М., Сливка Н.В., які поділились враженнями від відвіданих уроків та висловили рекомендації щодо роботи учнів початкової школи над задачами. Черкун В.М., завідуюча районним Центром практичної психології,  порекомендувала  вчителям обох закладів продовжувати роботу щодо питань наступності та назвала, що ефективно спрацьовує та полегшує перод адаптації, а саме: налагодження взаєморозуміння з кожним учнем 5 класу, спільні подорожі та постійна співпраця з батьками. У підсумку роботи визначено, що позитивний ефект від такої співпраці початкової та основної школи відчутний, та повинен мати продовження у жовтні, коли учителі 4-х класів будуть мати нагоду побачити, як адаптовуються до нових умов навчання, до гімназії їх випускники.

Переглядів: 285 | Додав: Bunny | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]