Ви увійшли як Гость | Група "Гости"
Головна Мій профіль Вихід RSS Неділя, 23.07.2017, 21:53                                   

«Школа сприяння здоров’ю: Гармонія. Партнерство. Родинність»
Головна » 2013 » Жовтень » 15 » Наступність - умова успішної адаптації
21:07
Наступність - умова успішної адаптації
  
Упродовж усього життя нам, і дорослим, і дітям, доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Найбільш складними адаптаційними періодами є навчання у 1 та 5-му класі.
   Перехід із дошкільного закладу до молодшої школи, а потім до основної, пов'язаний із внесенням змін у динамічні стереотипи спілкування, діяльності, а також зі збереженням окремих компонентів попереднього соціального досвіду.    
   Адаптація дитини до навчання в молодшій та середній школі відбувається не одразу. Ефективність процесу шкільної адаптації значною мірою визначає успішність подальшої діяльності учнів, збереження їх фізичного та психологічного здоров΄я. Це досить тривалий процес, пов'язаний зі значним навантаженням на всі системи організму.
   Сьогодні навчально-виховний процес у школі зорієнтовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях. Тому колектив школи своєчасно реагує на зміни, які відбуваються в соціумі, прагне до створення необхідних умов для здійснення послідовності, наступності на всіх етапах навчання й розвитку школярів.   
   Заступник директора з НВР Деркач Л.В., учителі 1 класів Золотарьова Л.І., Ковтун Г.М., Колодяжна І.В. взяли участь у засіданні «круглого столу» по проблемі «Адаптація п’ятикласників до нових умов навчального закладу», яке проходило в Решетилівській гімназії. Практичний психолог Полонська Ю.Ю познайомила присутніх з результатами тестування, анкетування п’ятикласників, назвала основні проблеми адаптаційного періоду. В обговоренні важливого питання брали участь вчителі нашої школи. Колодяжна І.В. проаналізувала методи і прийоми для розвитку уваги та пам’яті, якими користуються на уроках вчителі початкової ланки. Золотарьова Л.І. наголосила, що в початкових класах робота учителя спрямовується на розкриття талантів кожної дитини, а Ковтун Г.М. сказала багато хороших слів про своїх вихованців, для яких математика була улюбленим предметом. Директор гімназії Круговий В.І. наголосив, що роботу варто організовувати, спираючись на дослідження психолога, тісну співпрацю з учителями початкової ланки та методичні рекомендації МОН щодо організації навчання учнів 5 класів. Деркач Л.В., заступник директора з НВР Решетилівської ЗОШ І ступеня запропонувала засідання «круглого столу» провести на базі школи у квітні, а вчителям гімназії відвідувати уроки в 4-х класах та знайомитись з методами та прийомами, які застосовують вчителі, адже проблема наступності, адаптації складна та потребує постійної уваги і вивчення.
Переглядів: 385 | Додав: Bunny | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]