Ви увійшли як Гость | Група "Гости"
Головна Мій профіль Вихід RSS Субота, 21.10.2017, 22:23                                   

«Школа сприяння здоров’ю: Гармонія. Партнерство. Родинність»



Де лелека родиться, там щастя водиться

04 квітня у 3-Б класі проходив відкритий урок з читання, на якому учні вивчали оповідання Є.Гуцала «Перебите крило». Учитель-класовод                        Панасенко М.І. запропонувала учням провести його у формі зустрічі з птахами, які повертаються з теплих країв навесні. Птахи прилітали у клас до чарівного дерева та приносили дітям цікаві завдання та вправи: на розвиток зорового та артикуляційного апарату, читання «карток-блискавок», скоромовку, відновлення прислів’я.

         Перевірка домашнього завдання передбачала і підбір заголовків до частин тексту, і переказування прочитаного, і словесне малювання. Великий інтерес викликала у дітей вправа «Садимо квітник послідовності подій».

Вивченню нового матеріалу передувала словникова робота – тренування у правильному та швидкому читанні складних слів з тексту. Читання частин тексту «Перебите крило» було різних видів: вчителем, мовчки учнями з послідуючою тестовою перевіркою розуміння прочитаного, читання «телефоном», вибіркове  та з творчим завданням, читання в особах.

Учні проаналізували зміст твору, використовуючи «мозковий штурм»,  словесне малювання, ділову гру «Адвокати та судді».

Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ» дозволила зробити висновки  групам: інформаційній, народознавчій, художникам, екологам, читцям, літературознавцям, аналітикам та секретареві, що на уроці діти дізналися про лелек, чим особливі птахи, у чому їх символічність, краса та чи потребують турботи та охорони людей.

Багато уваги Марія Іванівна приділяла здоров’ю третьокласників. У ході уроку проводилася гімнастика для очей, динамічна музична пауза на масажних килимках, фізкультхвилинка.

Домашнє завдання учні отримали диференційоване: читати, переказувати, скласти план, переробити оповідання в казку.