Решетилівська ЗОШ І ступеня - Відкритий урок 4-В клас
 

Ви увійшли як Гость | Група "Гости"
Головна Мій профіль Вихід RSS Четвер, 08.12.2016, 12:50                                   

«Школа сприяння здоров’ю: Гармонія. Партнерство. Родинність»



Геометрія навколо нас

 У 4-В класі був проведений урок-дослідження на тему «Обчислення площі правильного шестикутника». Метою даного уроку було вивести спосіб обчислення площі правильного шестикутника, удосконалити уміння визначати периметр і площу вивчених                     геометричних фігур,  вправлятися у розв'язанні задач, пов'язаних з периметром та площею прямокутника, трикутника, розвивати пізнавальний інтерес, уміння відрізняти раціональний і нераціональний способи розв'язання, виховувати зацікавленість процесом навчання, старанність, працелюбність.

Діти з неприхованою цікавістю  поринули у світ геометрії, дізналися про її основоположників та спробували пізнати таємниці геометричних фігур.

            Геометрія навколо нас… Діти досліджували цю тему, готуючись до уроку, і  встановили, що у транспорті найчастіше зустрічаються коло та циліндр. У побуті - коло, циліндр, прямокутник, квадрат, паралелепіпед, круг, шар. Тварини використовують найчастіше півкулю, шар, шестикутник.

Працюючи в групах, парах діти повторювали формули для знаходження площі та периметра вивчених геометричних фігур, за формулою для  знаходження периметра впізнавали відповідну фігуру, розв’язували задачі, пов’язані із заходженням площі прямокутника і трикутника.

            Цікаво дітям було дізнатися, чому бджолині соти мають форму правильного шестикутника. Бо серед правильних трикутника, квадрата та шестикутника, найбільшу площу має саме шестикутник. І це допомагає бджолам найбільш економно використовують площу всередині невеликого вулика та  використовуючи при цьому найменшу кількість воску. І як говорила бджола із казки «Тисяча і одна ніч»: «Мій будинок збудований за законами самої точної архітектури. Сам Евклід міг би повчитися, пізнаючи геометрію моїх сот».

Виконуючи наступні завдання, діти обирали найбільш раціональний спосіб обчислення площі правильного шестикутника. Це завдання було пов’язано із проектуванням клумби у формі такої фігури, та знаходження периметра для огородження бордюрним каменем.

            Урок був цікавим, пізнавальним, захоплюючим. Отримані знання діти зможуть використати практично у повсякденному житті.