Ви увійшли як Гость | Група "Гости"
Головна Мій профіль Вихід RSS Субота, 22.07.2017, 07:48                                   

«Школа сприяння здоров’ю: Гармонія. Партнерство. Родинність»



Урок-проект з англійської мови на тему: «Подорож. Моє рідне місто.»


26 листопада учні 4-Г класу, разом з вчителем англійської мови Григоренко Ю.Б. та запрошеними гостями, здійснили віртуальну подорож стежками рідного селища. На уроці було використано елементи комунікативної технології вивчення англійської мови, здоровязберігаючих технологій, але основною «родзинкою» уроку  було застосування елементів проектної технології. Метою уроку було: закріпити вивчені словосполучення, формувати вміння використовувати здобуті знання під час створення проектної роботи (презентації та ролика про рідне селище), формувати навички колективної роботи, навчити стежити за презентованою інформацією; розвивати мовленнєві здібності та особистий творчий потенціал учнів, уміння самостійно планувати свої дії, прогнозувати можливі варіанти вирішення проектних завдань, спостережливість, пам'ять;

виховувати любов до рідного краю, повагу один до одного.

Основною мотивацією презентаційної роботи для учнів було створення матеріалу для іноземних друзів по листуванню.Учні класу є активними учасниками інтернет-листування з школами Австралії (Bundaberg East State school) та США (Image ElementaryVancouver, Washington). Як результат, наприкінці уроку учні створили газету, переглянули ролик про рідне селище, де самі були «головними героями», показали свої стійкі знання з англійської мови та отримали хороші оцінки, а гості – чудовий настрій!



Урок-подорож  з англійської мови на тему: «Кольори»

 

  27 листопада, під час відкритого уроку з англійської мови, учні 2-Б класу разом з вчителем Дем’янець І.А. та запрошеними гостями «відправилися у подорож» до «Чарівної веселкової країни» («Rainbow magic land »).

Але для того, щоб здійснити подорож діти мали виконати ряд завдань  з англійської мови (розказати віршик англійською мовою, пригадати вивчені літери та звуки, вивчити назви кольорів англійською, навчитися писати літеру «А» та ін.).


 На уроці було використано елементи комунікативної технології вивчення англійської мови, здоров’язберігаючих технологій. Метою уроку було: закріпити вивчені слова та словосполучення, ознайомити учнів з назвами кольорів англійською мовою, вивчити літеру «А», формувати навички правильної вимови звуків, каліграфії, навички колективної роботи; розвивати вміння читати слова іншомовного походження, мовленнєві здібності.


Під час уроку, закріплюючи вивчений матеріал, учні мали змогу погратися у різноманітні ігри ( «Дай відповідь на запитання», «Англійський м’яч - український м’яч», «Хто знає абетку краще», «Виконай вказівку» та ін. ).

  Наприкінці уроку учні та гості переглянули мультфільм на англійській мові, герої якого також  вивчали назви кольорів.


Відкритий урок математики

         1 лютого 2013 року в 4-В класі був проведений відкритий урок з математики на тему: «Узагальнення і систематизація знань письмового множення багатоцифрових чисел на одноцифрові, двоцифрові, трицифрові». Під час уроку вчитель, Ковтун Г.М. разом з учнями продемонструвала впровадження на своїх уроках елементів здоровязберігаючих технологій за методикою В.П.Базарного і елементи  технології «навчання в русі» за методикою О.Дубогай. Урок був проведений у вигляді космічної мандрівки до планет Сонячної системи. Урок був цікавим, пізнавальним, а учні активними і задоволеними.