Ви увійшли як Гость | Група "Гости"
Головна Мій профіль Вихід RSS Субота, 16.12.2017, 00:48                                   

«Школа сприяння здоров’ю: Гармонія. Партнерство. Родинність»



  Бурхливий розвиток суспільства спричинив зміни в процесі засвоєння та передачі позитивного соціального досвіду людства. Батьки живуть у напруженому ритмі праці чи її пошуку і, нерідко, перестають контролювати поведінку дитини, покладаючись лише на дошкільні заклади, школу чи стихійне навчання вулиці. Як наслідок цього, відбувається руйнування усталених віками морально-етичних норм. Через телебачення, пресу, радіо, Інтернет все частіше пропагують насильство, злочинність, конфліктність, агресію. Люди стають байдужими до чужих проблем, замкненими, агресивними та жорстокими.

 З метою сприяння доброзичливому  і відкритому спілкуванню дітей з дорослими та однолітками, формування в них товариського ставлення  до однокласників, правильного розуміння ними таких понять, як «добро», «дружба», «друзі»  та профілактики жорстокості та насилля  в учнівському середовищі з 4 по  8 листопада практичний психолог спільно з педагогом-організатором підготували та провели «Тиждень дружби та добра». Протягом тижня були проведені наступні заходи:

1.     «Вчимося дружити», виховний захід для учнів 1 класів.

2.     Корекційно - розвивальне заняття «Ми - друзі» - для учнів 2 класів.

3.     Заняття з елементами тренінгу «Дружбу треба берегти»  - для учнів 3 класів.

4.     Заняття з елементами тренінгу «Вчимося бути добрими людьми»  - для учнів 4 класів.

5.     Акція «Галерея висловів, прислів’їв та приказок про добро та дружбу» - для учнів 2-4 класів.

 

  Учні 1 класів під час проведення ігор та вправ вчилися не лише висловлювати свою думку,а й слухати своїх товаришів, працювати у команді під час виконання завдань.

  Другокласники брали активну участь у обговоренні понять «добро», «дружба». Прослухавши байку «Вовк та білченя», висловлювали свої думки стосовно того, на кого з героїв вони хотіли б бути схожими – на злого вовка чи веселого білченя. Та найбільше дітям сподобались вправи «Павутинка дружби»

 


 

(передаючи клубочок  з нитками  діти говорили один одному гарні слова )  та «Сіль та вода» (дітям, які хоч раз когось образили чи сказали комусь погане слово пропонувалося вкинути ложку солі у чашку з водою. Далі психолог пропонувала дітям уявити, що чашка з водою – це людина, а сіль - це наші погані вчинки, погані слова. Діти мали змогу спробувати воду і дізнатися, які «на смак» погані слова та вчинки).

 


 

   На занятті з елементами тренінгу для учнів 3 класів  були запропоновані ігри «Ласкаве ім’я», «Один до одного», «Склади приказки». Діти мали змогу висловити свої думки стосовно вчинку хлопчика з оповідання «Як порадничок дружбу врятував». Але найбільш захоплюючою для дітей була вправа «Свічка добра».

 


    Четвертокласники висловлювали своє розуміння понять «добро», «дружба». Вчилися виокремлювати в кожній людині позитивні риси характеру (вправа «Чарівний стілець»), розповідали про свої  гарні вчинки (вправа «Дерево гарних вчинків»).







 Протягом тижня було проведено акцію «Галерея висловів, прислів’їв та приказок про добро та дружбу» для учнів 2-4 класів (учні кожного класу мали знайти вислови, прислів’я та приказки про добро та дружбу і розмістити їх на вході у клас).

 


  По закінченню «Тижня дружби та добра» найактивніші його учасники були нагороджені подяками.